lördag 26 juli 2008

Efter 16

Nu börjar rytmen komma. Eller så är kroppen kanske bara van plågan av att inte få sova. Jag somnade _ganska_ snabbt (tiden är så svår att bedömma), och jag vaknade utan problem av klockan.

Det var inga jätteproblem att sova, och när jag vaknade kändes kroppen som efter en 4-timmarsnatt. Nu är jag skapligt pigg men känner av sömnbristen. Lite yrsel och magont som man kan få om man äter/sover dåligt.

Jag vill tacka Septic för påminnelsen om vatten. Det kändes mycket bättre efter jag började dricka regelbundet. Det har jag inte gjort förut heller, så det är en förbättring.

Anledningen att inlägget dröjde var för att jag duschade och sånt. Ska som sagt iväg på fest (syrrans inflyttningsfest). Det kommer inte bli så mycket alkohol för min del, och vattenpipan är bannlyst (brorsa med fumliga kompisar + parkettgolv ;o). Någon cider blir det nog ändå, och jag ska få låna brorsans dator inatt när alla sover.

EDIT: Av samma anledning kanske det inte blir inlägg inatt/imorgon förmiddag.

This is fun!

Inga kommentarer: