fredag 25 juli 2008

Hur det känns efter 1,5 dygn

Effekterna jag märkt av hittills är en viss "flytande" känsla, antagligen för att kroppen fortfarande är trött. Det kommer den vara i åtminstone en vecka till, så det är bara att vänja sig.

Jag känner även av en viss förhöjd verklighetsuppfattning. Det kan ha varit vädret idag och förväntningarna, men naturen tycktes ha bättre färger.

Vad gäller att bara sova 30 minuter i taget har det gått ganska bra. Det är svårt att somna, men nu sist (kl. 20) vaknade jag 5 minuter innan klockan ringde och var både klarvaken och utvilad.

Jag kommer antagligen så småningom börja skriva mer och mer osammanhängande. Jag märker redan att min språknazism har gett vika... Var ska detta sluta? ;o)

Ögonen hänger och jag känner mig lite snurrig. Det är dock mycket bättre än när man vakar i vanliga fall (LAN-party etc.), så jag kan verkligen rekommendera tupplurar om man ska vara vaken länge.

Jag har haft en omotiverad känsla av eufori idag.

Nåja... mer dokumenterande kommer efter pausen... ;o)

Inga kommentarer: