fredag 25 juli 2008

Intro (sammanfattning av missat bloggande)

Jag fick rådet att blogga om mitt lilla experiment. ;o)

Mitt försök började efter lite löst prat med några vännner under gårdagen. Jag har länge velat försöka byta ut 8+16-schemat (eller, det som är tänkt att vara 8+16) mot något effektivare.

Så, igår kl. 16 gick jag och la mig i sängen, ställde klockan på 16:30 och slumrade till.

Nästa sovperiod var kl. 20, sen kom en kl. 00, nästa kl. 04 etc.

Jag lyckades inte somna de gångerna, men idag slumrade jag till lite snabbt (så vitt jag minns) från kl. 8 och framåt.

Kl. 16 idag missade jag att gå upp ur sängen och låg och drog mig en timme för mycket. Jag är inte säker på om jag somnade om eller inte, men jag hoppas på det bästa. För att vara andra dagen är jag ändå nöjd med hur det går.

Så, där är en kort sammanfattning av vad som hänt hittills.

Inga kommentarer: