lördag 26 juli 2008

Spännande nattliga nöjen

Jag har nyss kommit in från att ha varit i verkstaden och kopplat in lite vägguttag. Ett som styrs med ljusknappen, och en som styrs av samma relä (kontaktor?) som "full belysning".

Väl inne i soffan igen känner jag mig nästan hög.
For another thing, you'll be high as fuck by the end of the first week, as your body adjusts and your mind starts to get this really weird clear-dreaming feeling
Om detta bara är början kommer väl vår överbeskyddande regering lagstifta mot sömnbrist.

Jag måste hitta nån multimedia att se. Problemet är att filmer etc. inte får vara för långa. Nu tar det ändå runt 10 min. innan jag är vid medvetande, så jag har mara 3:20 på mig i varje pass.

Det är dock ganska trevligt att ppleva solnedgång, uppgång och hela dagen utan att känna att man borde sovit istället. inte lika mycket åtminstone.

Inga kommentarer: