lördag 26 juli 2008

Efter 20

Min kära syster lånade ut sin dator...

Jag lyckades inte somna, men lyssnade på lite Ghost In The Shell-soundtrack i en halvtimme. Det var nära att jag somnade, men jag nådde inte riktigt fram.

En sak jag märkt är att maan "känner" att man håller på att somna. Bortsett från att tidsuppfattningen är trasig så vet maan mer eller mindre exakt när man ska somna... Det har jag inte gjort innan.

Dagsuppfattningen är också söndertrasad.. Det är den förvisso ibland i normala fall, men det är svårt att hålla reda på vilken dag det är... Fredag var för så många dagar sen. ;o)

Jag känner mig sanslöst pigg. Jag brukar bli trött på fester i normala fall. Ögonen känns torra, men när jag blundar försvinner jag inte bort som jag brukar. Jag blir helt enkelt inte lika lätt tröttare.

Så... still going strong, och det går banne mig bra.

Inga kommentarer: